Onze administratieve dienstverlening biedt uitgebreide ondersteuning die naadloos aansluit bij de behoeften van uw zorginstelling. Dit omvat:
Ondersteuning bij financiële administratie: Wij werken met gerenommeerde boekhoudprogramma’s zoals Lyanthe, AFAS en Twinfield. Met onze ervaring adviseren wij u over de beste oplossingen voor uw zorginstelling.
Maatwerkadvies: Wij optimaliseren uw administratieve processen, zodat deze naadloos aansluiten op de specifieke behoeften van uw organisatie.
Flexibele administratieve bijwerking: Of uw administratie nu wekelijks of jaarlijks wordt bijgewerkt, wij zorgen voor een soepel en op maat afgestemd proces. Indien gewenst, stellen we ook periodieke betaalvoorstellen op, zodat u deze eenvoudig kunt goedkeuren en verwerken.
Met AGZ verloopt uw administratie niet alleen efficiënter, maar ook zorgeloos.
Audit & Assurance
Wij controleren jaarrekeningen en verantwoordingen, geven zekerheid en verbeteren processen in de zorg.
Samenstellen van jaarrekeningen
We stellen heldere jaarrekeningen op die voldoen aan wetgeving én richting geven aan uw organisatie.
Financiële administratie
Van administratie tot btw en liquiditeit: wij zorgen voor overzicht en rust in uw financiële proces.
Fiscaal
We zorgen voor correcte aangiftes en slim fiscaal advies, afgestemd op de zorgsector.
Advies
Strategisch advies bij groei, investeringen en herstructurering voor een toekomstbestendige organisatie.